۱۴ راه شاد بودن

افراد خوشحال و مثبت اندیش کمتر از دیگران دچار حمله قلبی ، سکته مغزی و حتی سرماخوردگی می شوند. آنها همچنین بیشتر از افرادی که فکر منفی دارند زندگی می کنند. علاوه بر سلامت روان ، خوشبختی در سلامت جسمی شما نیز تأثیر بسزایی دارد. اگر از افراد غمگین و منفی نگر هستید ، این روش ها را امتحان کنید.

مسیر آرامش و خوشبختی را پیدا کنید

همه افراد تصور خاصی از آرامش و خوشبختی در ذهن خود دارند. به اطراف خود نگاه کنید و دلیل خوشبختی خود را بیابید.
برخی از افراد با دیدن دوستان و خانواده خود و برخی دیگر با تعظیم از غم و اندوه نجات می یابند. دعا با خدا و دعا می تواند بهترین و ایمن ترین راه برای رسیدن به سعادت و آرامش باشد.

در شرایط استرس زا لبخند بزنید

لبخند می تواند کلید خوشبختی شما باشد و با کاهش ضربان قلب در شرایط استرس زا و افزایش تولید آندورفین ، بدن شما را آرام خواهد کرد.
بنابراین ، در شرایط استرس زا مانند تأخیر در ترافیک سنگین و … ، لبخند برای شما بسیار مفید خواهد بود.

در سخنرانی ها و گفتگوها شرکت کنید

برای شرکت در سخنرانی ها روزهایی را در تقویم خود اختصاص دهید. به ویژه سخنرانی هایی که در آنها درباره مسائل معنوی و شخصی مانند عزت نفس ، مثبت اندیشی و … بحث می کنند. این کار شما را به خوشبختی تشویق می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.
حتی شرکت در سخنرانی ها درباره موضوعات دیگر می تواند انگیزه شما را برای تلاش برای رسیدن به هدف و در نهایت خوشبختی افزایش دهد.

دوستان منفی خود را حذف کنید

همین حالا لیستی از دوستان منفی خود تهیه کنید و سعی کنید کم کم آنها را از زندگی خود بیرون کنید. در عوض ، فکر کنید که این کارهایی است که باید بطور منظم انجام دهید ، از جمله افرادی که می توانند به شما انرژی و نشاط بدهند و به دوستی خود متعهد هستند.

داوطلب

گاهی باید از مشکلات خود فاصله بگیریم و مشکلات دیگران را حل کنیم. انجام فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه می تواند احساس رضایت را در شما ایجاد کند و روح شما را به آرامش معنوی نزدیک کند.
شما می توانید به کودکان بی سرپرست یا بی سرپرست کمک کنید تا احساس رفاه و خوشبختی ایجاد کنند.

به سعادت و آرامش برسید

برای برقراری روابط دوستانه به دنبال افراد مثبت و شاد باشید.

14 راه شاد بودن

با یک دوست قدیمی تماس بگیرید

مکالمه تلفنی یا ارسال پیامک یا ارسال ایمیل به یک دوست قدیمی و دعوت او به یک جلسه به طرز عجیبی می تواند روح و قلب شما را آرام کند. این روش را حتما امتحان کنید.

سطح ویتامین D را در بدن کنترل کنید

مصرف ویتامین D ، به خصوص در زمستان که نور خورشید کمتری دریافت می کنیم ، می تواند به ما در رسیدن به خوشبختی کمک کند. مقادیر کم این ویتامین می تواند باعث افسردگی خفیف شود.
رژیم خود را تنظیم کنید تا بتوانید این ماده مهم را چندین بار در هفته مصرف کنید.

گوش دهید و س askال کنید

در سر کلاس ، صحبت های معلم خود را به دقت دنبال کنید و در صورت لزوم س yourالات خود را بپرسید. این باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت شما می شود. معلم شما نیز از اینکه به گفته های او توجه می کنید بسیار خوشحال است.

قدم زدن با یک دوست

هفته ای دو بار با دوست خود پیاده روی کنید. ترکیب ورزش و صحبت با دوست صمیمی شما را خوشحال می کند. سعی کنید مسیرهای مختلف و دشوار پیاده روی را برای ایجاد تنوع انتخاب کنید.

کلمات منفی را از فرهنگ لغت خود حذف کنید

کلماتی مانند من می توانم ، هرگز ، نمی خواهم ، و به ویژه “باید” ، شما را از تلاش برای رسیدن به هدف باز می دارد و به جای آن از عباراتی استفاده می کنید که من می خواهم ، من انتخاب می کنم و غیره. شگفت انگیز شما را به هدف خود می رساند و لذت شما را به همراه می آورد.

کاری را که دوست دارید انجام دهید

همان کاری را که همیشه می خواستید انجام دهید ، مانند رفتن به کلاس نقاشی ، بازسازی اتاق و غیره. همچنین می توانید تعطیلات خود را برنامه ریزی کرده و هیجان خود را افزایش دهید.

تلویزیون و کامپیوتر را خاموش کنید

نیازی نیست که این کار را برای همیشه انجام دهید ، اما بهتر است زمان استفاده از تلویزیون و کامپیوتر خود را به نصف کاهش دهید.
به این ترتیب زمان بیشتری برای تعامل با دوستان و خانواده پیدا خواهید کرد و به خود شادی بیشتری خواهید بخشید.

از کتاب های راهنما استفاده کنید

مطالعه کتاب برای یادگیری روش های شادتر زیستن و مثبت اندیشی روش های زیادی برای دستیابی به این هدف به شما ارائه می دهد.

آروم باش

هرگز نمی توانید رفتار دیگران را پیش بینی کنید ، اما تمرین خودکنترلی به شما کمک می کند تا با کوچکترین تغییر رفتار یا سو abuse استفاده کنار بیایید و ناراحت نشوید.

منبع:

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/ways4-be-happy.html

درباره‌ی holoo1

حتما ببینید

برای موفقیت تلاش کردن مهم تر از استعداد است؟

برای موفقیت تلاش کردن مهم تر از استعداد است؟

۳ دلیل منطقی که ثابت می کند پی بردن به موفقیت مهمتر از استعداد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *