رپوتاژ آگهی

بهترین هاست ایران 1400 را از کدام شرکت بخریم؟

برای راه اندازی وب سایت ، انتخاب بهترین هاست در ایران یکی از مهمترین مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. بر این اساس ، در این مقاله قصد دارم بهترین شرکت های میزبان ایرانی را ارائه دهم و بهترین شرکت های میزبان ایرانی را با یکدیگر مقایسه کنم ، بنابراین با کمک این مقاله می توانید بهترین شرکت های میزبان ایرانی را برای خرید هاست مناسب و ارزان انتخاب کنید.

برای بررسی بهترین هاست در ایران ، در نگاه اول باید شرکت های ذکر شده را شناسایی کنیم. اما مسئله این است که این وب سایتی نیست که در بررسی بهترین شرکت های میزبان در ایران تخصص داشته باشد و گزینه خوبی برای بررسی آماری نباشد که برخی از کاربران معمولاً در webhosting.info بررسی می کنند. اما برای روشن شدن موضوع ، بیایید نگاهی کوتاه به این سایت بیندازیم

مقایسه در این وب سایت انجام می شود و معیارهای اندازه گیری بهترین هاست در ایران بر اساس تعداد دامنه های ثبت شده است که اصلاً معیار خوبی برای مقایسه بهترین شرکت های میزبان در ایران نیست. زیرا مشکل اصلی در انتخاب هاست مناسب کار با آن و بررسی معیارهای زیر خواهد بود.

پشتیبانی و خدمات مشتری را مرور کنید
بررسی امنیت وب سرور
مشخصات سرور را بررسی کنید و از قدرت پردازش بالا لذت ببرید
تعداد سایتهای میزبانی شده در هر سرور را بررسی کنید
ساعات کار میزبان ها و در دسترس بودن آن را بررسی کنید
و …
در عکس زیر می توانید آمار منتشر شده در 1 سپتامبر 2017 ، برابر با 1 سپتامبر 2017 را ببینید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، این آمار بر اساس تعداد دامنه های ثبت شده در هر شرکت میزبان است که مطمئناً هر شرکت میزبانی می تواند با فراهم آوردن شرایطی برای کد دامنه و تخفیف رایگان ، به راحتی به بالاترین سطح برسد. بنابراین ، آمار منتشر شده در این سایت را نمی توان ملاک انتخاب بهترین هاست در ایران دانست.

و اما بهترین شرکت هاستینگ ایران 1400 از نظر کیفیت کیست؟

همونطور که می‌دونید شرکت‌های هاستینگ ایران بسیار زیاد هستند و هر کدوم تونستند تا بر اساس بازخوردهای دریافتی از سوی کاربران مشتریان بالقوه خودشون را به دست آورده و به عنوان بهترین هاست ایران شناخته شوند.

بهترین شرکت هاستینگ ایران و شرکتی که بتونه به عنوان ارائه دهنده بهترین هاست ایران نام بگیره باید بر اساس سرویس‌دهی که در زمینه پشتیبانی هاست، ارائه سرور قدرتمند با سرعت، امنیت و قدرت پردازشی بالا ارائه میده در کنارش قیمت مناسبی هم برای هاست خودش تعیین کرده باشد.

در این مقاله قصد دارم تا به معرفی بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران و مقایسه اونها برای رسیدن به یک انتخاب صحیح از بهترین هاست ایران بر اساس تجربه شخصی و معرفی دوستانم بپردازم.

سون هاست

شرکت سون هاست بیشتر از ده سالی است که فعالیت خود را از شهر شیراز آغاز کرده است. از سرویس‌ها و خدماتی که این سایت ارائه می‌دهد می‌توان به انواع هاست لینوکس، وردپرس، هاست دانلود، سرور مجازی، سرور اختصاصی، گواهینامه SSL، هاست دانشجویی(هاست رایگان برای پروژه‌های دانشجویی) و بهینه‌سازی وردپرس اشاره کرد.

اما در کنار همه‌ی این‌ها یک سری ابزار هم ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای کارهای وبمستری استفاده کنید. از جمله آنها می‌توان به سرویس کوتاه کننده لینک زایا، انجمن فعال و متشکل از کاربران مختلف در زمینه‌های تخصصی گوناگون و در نهایت وبلاگ آن اشاره کرد.

سون هاست برای اینکه خانواده خود را گسترش دهد، از طرح‌های تخفیفی هفتگی همچون ”بهرام شید هفتگی“ استفاده می‌کند که هر سه‌شنبه می‌توانید در کانال تلگرام سون هاست از تخفیف‌های آن استفاده کنید.

وضعیت پشتیبانی در سون هاست بسیار مناسب است و اینطور نیست که مانند برخی هاستینگ‌ها صرفا به موارد مربوط به هاست اهمیت دهند؛ بلکه در کنار آن سعی کرده‌اند تا جای ممکن در خصوص مواردی که خارج از محدوده پشتیبانی هم هست کاربران را راهنمایی کنند که شخصا چنین تجربه‌ای را داشتم. در حال حاضر بیش از سه سرویس مختلف از سون هاست را دارم.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جالب سون هاست امکان تغییر در دوره پرداخت صورت حساب است. همانطور که در ابتدا تجربه یکی از دوستانم در خصوص عدم تغییر دوره پرداخت و ساسپند کردن هاست ایشان را ذکر کردم، سون هاست برخلاف این مورد به شما امکان می‌دهد تا به‌صورت کاملا آنلاین و بدون اینکه نیاز به ارسال تیکت باشد، دوره پرداخت صورت حساب خود را تغییر دهید. اگر سرویس سالیانه دارید و بخاطر مسائل مالی فعلا نمی‌توانید هزینه یک سال را بپردازید، می‌توانید آن را به دوره‌های یک، سه یا شش ماهه تغییر دهید. شاید هم بخواهید دوره پرداخت ماهیانه خود را به سالیانه و حتی دو یا سه سال تغییر دهید؛ هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

مزایای سون هاست:

  • امکان تغییر دوره پرداخت به دلخواه مشتری
  • پشتیبانی سریع
  • قیمت گذاری متوسط
  • ارائه سرویس‌ها با فضا و پهنای باند بالا

مشاهده تعرفه ها و خرید از سون هاست


ایران سرور

شرکت ایران سرور از قدیمی‌ترین میزبانی‌های وب در ایران هست که به واسطه ارائه سرویس‌های متنوع دیگری مثل ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL)، ارائه خدمات ارزی و فروش لایسنس نرم افزار توانسته طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کند. همونطور که از نام این شرکت مشخص است بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه سرور اختصاصی و مجازی گذاشته است.

شاید برایتان جالب باشد که ایران سرور میزبانی برخی سرویس‌های سایت‌های بزرگ نظیر هاست سایت دیجی کالا، کافه بازار، دیوار و شیپور را دارد. نکته‌ای که برای این سایت‌ها وجود دارد در این است که ترافیک بالایی را در ایران دارند که سرورهای ایران سرور کاملا پاسخگوی چنین سایت‌هایی است و نشان از انتخاب خوب این شرکت برای میزبانی وب دارد.

اگه براتون این سوال پیش اومده که ایران سرور چطوره میتوان گفت که، قیمت‌های ارائه شده در ایران سرور متفاوت بوده و در پلن‌های گوناگونی از انواع دیتاسنترهای آلمان، فرانسه، ایران، کانادا، آمریکا و… ارائه می‌شود که نیاز شما را برای خرید هاست، سرور اختصاصی و مجازی بر اساس وضعیت اقتصادی مرتفع خواهد کرد. ایران سرور طیف وسیعی از پسوندهای دامنه را برای فروش دارد که می‌توانید اقدام به خرید دامنه با بیش از 400+ پسوند بکنید. از نظر قیمت دامنه نسبت به سایر شرکت‌ها قیمت گذاری کمتری دارد اما در زمینه خدمات میزبانی کمی بالاتر است که هر گرانی بی حکمت نیست. چرا که:

پشتیبانی ارائه شده در این سرویس بسیار مناسب بوده و در هر ساعت از شبانه روز که مشکل یا سوالی در زمینه هاست خریداری شده داشته باشید، کارشناسان پشتیبانی در زمانی کوتاه پاسخ شما را جهت رفع مشکلات خواهند داد.

این شرکت بر خلاف سایر شرکت‌ها انواع مختلفی از هاست را ارائه می‌کند که شامل هاست ابری، هاست پرستاشاپ، هاست وردپرس، هاست پر بازدید، هاست میزبانی ایمیل هستند. همین موضوع باعث خواهد شد که انعطاف بالایی در خرید هاست مطابق با نیاز خود داشته باشید و از بهترین منابع استفاده کنید.

هاست‌های لینوکس و اشتراکی که توسط سایر شرکت‌ها ارائه می‌شود طوری است که منابع در همه آنها یکسان است و هر هاستی برای هر سیستم سایت ساز مناسب نیست. اما در حالتی که از هر هاست که مناسب یک سیستم در نظر گرفته شده استفاده کنید، دسترسی به منابع سرور در سطح بالاتر و مناسب همان سیستم خواهد بود که باعث بالا رفتن سرعت سایت و در نتیجه کسب رتبه بهتر در گوگل می‌شود.

مزایا و معایب هاست ایران سرور

  • ارائه هاست مخصوص برای سیستم‌های وردپرس، جوملا و پرستاشاپ که باعث خواهد شد بالاترین سرعت را داشته باشید.
  • ارائه هاست ابری که امکان داشتن سایتی پایدار و قدرتمند را به شما می‌دهد.
  • ارائه سرویس‌های امنیتی SSL، لایسنس نرم افزاری و خدمات مالی
  • ارائه هاست سازمانی با سرعت بالا
  • پشتیبانی سریع و عالی در هر ساعت از شبانه روز
  • قیمت گذاری نسبت بالا به نظر برخی افراد، اما اگر این قیمت گذاری را با کیفیت خدمات بررسی کنید نمی‌توان این مورد را جزو معایب به شمار آورد.

طبق تجربه‌ای که در استفاده از بیش از ده میزبانی وب در طول این چند سال فعالیت داشتم، پیشنهاد من استفاده از هاست‌های ایران سرور است. اگر که به تازگی وارد دنیای مدیریت سایت شده‌اید می‌توانید از هاست لینوکس ایران سرور استفاده کنید که هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. اما اگر کاربری هستید که در حال سپید کردن موی خود در دنیای وب هستید، استفاده از هاست‌های مدیریت شده وردپرس، پرستا شاپ، هاست ابری و… که ایران سرور ارائه می‌کند بهترین انتخاب است.

طبق صحبت‌هایی که با ایران سرور داشتم، میتونید برای خرید SSL از این شرکت از تخفیف 20.000 تومانی sadeghi استفاده کنید که این کد تخفیف به صورت یک ساله صادر شده است.

مشاهده قیمت ها و خرید از ایران سرور

میهن وب‌هاست

از شاخصه‌های میهن وب هاست که باعث شده کاربران بیشتری به سمت آن بروند ارائه هاست‌های گوناگون و متنوع ایران و آلمان با قیمت ارزان است. داشتن پشتیبانی مناسب و عالی نیز یکی از دلایل این انتخاب است.

این سایت در کنار خدمات هاست، به عنوان نماینده رسمی ایرنیک نیز فعالیت دارد که انتخاب خوبی برای خرید دامنه IR. هست. از دیگر خدمات مهم این شرکت نیز ارائه هاست مدیریت شده اختصاصی با پشتیبانی ویژه و خدمات SSL است.

با توجه به پلن‌هایی که میهن وب هاست دارد شاید فکر کنید برای سایت‌های تازه تاسیس و بازدید کم مناسب باشد که اینطور نیست.

می‌توانید از سرویس‌های پربازدید این سایت برای میزبانی سایت‌هایی با پردازش زیاد استفاده کنید که به‌خوبی هم پاسخگوی نیازتان هستند. پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید هم سری به صفحه کد تخفیف میهن وب هاست بزنید و از تخفیف‌های موجود در سایت میزبان جو برای خرید هاست با قیمت ارزان‌تر از این شرکت کمک بگیرید.

سرور مجازی و سرور اختصاصی در میهن وب‌هاست نیز با دسترسی به حافظه و پهنای باند مناسب سایت‌هایی با مصرف کم ارائه می‌شود که این نوع سرویس‌ها از نظر قیمت گذاری در مقایسه با سایر شرکت‌ها هزینه کمتری در بر دارد.

مزایا و معایب میهن وب هاست

  • قیمت گذاری مناسب برای سایت‌های عادی و دارای بازدید کم
  • پشتیبانی سریع و عالی
  • ارائه سرور مجازی و اختصاصی با قیمت اقتصادی
  • ارائه هاست با فضای کم
  • ارائه هاست با پهنای باند محدود
  • مناسب نبودن برای سایت‌های پر ترافیک

 

هاست نگار

اگر به دنبال خرید هاست با فضا و پهنای باند نامحدود(بالا) هستید، هاست نگار از بهترین فروشندگان هاست در ایران است که از ویژگی‌های بارز آن میتوان به بک‌آپ گیری 12 ساعته اشاره کرد که نگرانی شما را بابت تهیه نسخه پشتیبان آسوده خواهد کرد.

سرویس‌های این شرکت در انواع هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست ابری و سایر خدمات دیگر از جمله گواهینامه امنیتی SSL، پنل اس‌ام‌اس، لایسنس نرم افزاری و… معطوف شده است.

بیشتر سرویس‌های هاست نگار دارای پهنای باند نامحدود هستند که می‌تواند انتخاب خوبی برای سایت با هر تعداد بازدیدکننده باشد. در برخی سرویس‌ها نیز می توانید با استفاده از یک هاست 4 سایت را میزبانی کنید. سرویس آنتی دیداس برای جلوگیری از حملات DDoS در این شرکت هاستینگ از نوع سخت افزاری است که برای وب‌سایت‌های مهم انتخاب خوبی است.

مزایا و معایب هاست نگار

  • بک آپ گیری به صورت 12 ساعته
  • ارائه انواع هاست ابری، لینوکس، ویندوز و هاست مخصوص CMS ها
  • پهنای باند و فضای نامحدود
  • امکان میزبانی چند سایت مختلف با یک هاست
  • ارائه Anti DDoS سخت افزاری

در صورتی که به دنبال خرید هاست مطمئن برای هر نوع سایتی هستید، هاست نگار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

هاست دی‌ال

میزبانی وب هاست دی‌ال صرفا مناسب سایت‌های پر ترافیک است که دارای بازدید بالایی هستند و به عبارت دیگر یک وبسایت حرفه‌ای دارند. این سرویس میزبانی به عنوان قدرتمندترین میزبانی وب می‌باشد که سرویس دهی آن عمومی نبوده و ابتدا باید بعد از ثبت نام در این سایت آدرس دامنه خود را معرفی کنید تا سایت شما بررسی شده و در صورتی که شرایط میزبانی وب سایت شما در این میزبانی وب امکان پذیر بود هاست را به شما اختصاص دهند.

این وبسایت میزبانی وب سایت‌های بزرگی مثل سافت98، نمناک، سرزمین دانلود، شبکه اجتماعی فیس نما و… را بر عهده دارد که هر یک از این سایت‌ها دارای ترافیک بسیار بالایی در ایران هستند. اگر به دنبال این هستید تا از نوع پشتیبانی و خدماتی که این سرویس میزبانی ارائه میدهد مطلع شوید کافیست بازخوردهای ارسالی مشتریان آن را در صفحه نظرات مشتریان مطالعه کنید.

مزایا و معایب هاست دی‌ال

  • ارائه فضای بالا
  • پهنای باند بالای هاست
  • عدم میزبانی هر وبسایت

ایران هاست

ایران هاست نیز یکی دیگر از شرکت‌های قدیمی است که همانطور که از نام آن مشخص است روی ارائه هاست ایران تمرکز دارد. البته این شرکت در کنار هاست ایران نیز هاست کانادا از نوع هاست ویندوز ارائه می‌کند که می‌توانید از هاست خارجی آن استفاده کنید.

این شرکت هاست اختصاصی در ایران را ارائه می‌دهد که از نظر اختصاص منابع می‌تواند گزینه خوبی برای خرید سرور اختصاصی ایران باشد. انتخاب نوع وب‌سرور و نرم افزارهای نصب شده روی سرور نیز به انتخاب کاربر است که می‌توانید به دلخواه از هر یک از آنها استفاده کنید.

مزایا و معایب هاست ایران

  • ارائه هاست ایران با منابع اختصاصی
  • ارائه هاست ابری با کیفیت در ایران
  • استفاده از سخت افزار برای جلوگیری از حملات DDoS
  • ارائه پشتیبانی مناسب
  • عدم ارائه هاست لینوکس خارجی
  • قیمت گذاری بالا
  • پهنای باند و فضای نسبتا پایین سرویس‌ها

برتینا

شرکت برتینا به واسطه ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و قیمت بالا معروف است که از زمان فعالیت اون مدت زمان بیشتری می‌گذره و در بین وبسایت‌های معرفی شده جزو اولین‌ها است.

این شرکت علاوه بر خدمات میزبانی وب به ارائه سرویس‌های دیگری مثل گواهینامه امنیتی SSL، تبلیغات گوگل Adwords و… فعالیت دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برتینا به دلیل قیمت بالایی که برای هاست دارد بیشتر مناسب سایت‌های بزرگ است که از مشتریان آن می‌توان به پشتیبانی رسمی پرستاشاپ در ایران اشاره کرد.

مزایا و معایب هاست برتینا

  • بهینه‌سازی هاست برای سیستم‌های پرستاشاپ، جوملا و وردپرس
  • ارائه سایر خدمات همچون SSl و تبلیغات گوگل
  • قیمت بالای سرویس‌ها
  • فضای میزبانی کم
  • پهنای باند کم

پارس‌پک

هاستینگ پارس‌پک از قدیمی‌ترین شرکت‌های هاستینگ در ایران است که خدمات مختلفی را در زمینه میزبانی وب ارائه می‌دهد. خدمات ارائه شده توسط این شرکت شامل ارائه SSL، ارائه CDN و میزبانی ابری است که به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده هاست ابری در ایران محسوب می‌شود.

یکی از بهترین مزیت‌های این میزبانی ارائه هاست ابری بر اساس نیاز مشتریان است. هاست ابری نوعی هاست است که سایت بر روی چندین سرور میزبانی می‌شود که همین مسئله باعث بالا بودن سرعت سایت و پاسخگویی به تعداد بازدید بالاست که مناسب سایت‌های پربازدید است.

سیستم مدیریت این شرکت به گونه‌ای است که به صورت خودکار خود شما می‌توانید منابع مورد نیاز برای هاست خریداری شده را بدون نیاز به ارسال تیکت ارتقا داده یا خریداری کنید. پشتیبانی و پاسخ دهی در این میزبانی نیز از سرعت بالایی برخوردار است. وضعیت پشتیبانی در این شرکت در تمامی 24 ساعت روز و روزهای تعطیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.

مزایا و معایب هاست پارس‌پک

  • ارائه هاست ابری با امکان انتخاب منابع دلخواه توسط مشتری
  • پشتیبانی عالی
  • پشتیبان گیری از اطلاعات کاربران به صورت روزانه
  • امکان تغییر لوکیشن سرور
  • قیمت گذاری بالای سرویس

نت افراز

شرکت نت افراز به واسطه ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا و قیمت پایین توانسته جزو لیست مقایسه بهترین هاست ایران قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید هاست با فضای بالا دارید استفاده از این سرویس را به شما پیشنهاد می‌کنم.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این شرکت این است که اقدام به ارائه هاست دانلود کرده است که از نظر کاربران به عنوان بهترین هاست دانلود از آن یاد می‌شود. ارائه دامنه رایگان و همچنین قیمت پایین در دامنه IR. از عوامل پیشرفت این شرکت بود که توانست مشتریان زیادی را جذب کند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش این شرکت نیز در سطح بالایی قرار دارد. اسن شرکت از سیستم‌های کش حرفه‌ای بر روی هاست‌های خود استفاده می‌کند که باعث خواهد شد سرعت لود سایت را پس از اولین ورود کاربر به سایت به حد قابل توجهی افزایش دهید. همچنین پهنای باند ارائه شده نیز در برخی سرویس‌ها به صورت نامحدود است که در صورت داشتن سایتی با بازدید بالا انتخاب خوبی است.

مزایا و معایب هاست نت افراز

  • ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف نت افراز هنگام خرید هاست
  • ارائه هاست با حجم بالا و پهنای باند بیشتر
  • ارائه هاست با پهنای باند بالا
  • عدم ارائه هاست با کنترل پنل سی‌پنل

رادکام

شرکت رادکام یکی دیگر از قدیمی‌ترین شرکت های هاستینگ در ایران است که می‌توانید هاست خوب و مناسب را از آن خریداری کنید. این شرکت در کنار خدمات هاستینگ سایر خدمات دیگر مثل ارائه گواهینامه امنیتی SSL، ارائه لایسنس‌های نرم افزاری ثبت دامنه و طراحی سایت نیز فعالیت دارد.

سرویس‌های ارائه شده در رادکام از قیمت بالایی برخوردار هستند اما بر اساس نظراتی که مشتریان این شرکت در انجمن‌ها و فروم‌های مختلف ارسال کرده‌اند کیفیت بالایی در زمینه خدمات و پشتیبانی دارد. استفاده از هاست‌های این شرکت مناسب سایت‌های تازه تاسیس نبوده و اگر سایت تازه تاسیس دارید پیشنهاد استفاده از آن را به شما نمی‌کنم.

رادکام به عنوان نماینده رسمی کنترل پنل پلسک در ایران فعالیت دارد که در صورت استفاده از هاست اختصاصی می‌توانید لایسنس این نرم افزار را از این شرکت خریداری کنید. همین مسئله نیز باعث ایجاد یک نقطه ضعف در این شرکت شده است که صرفا هاست‌های خود را با این کنترل پنل ارائه می‌کند. در صورتی که کاربری هستید که تا به امروز از سی پنل و دایرکت ادمین استفاده کرده است، باید بدانید که در رادکام فقط می‌توانید از کنترل پنل پلسک استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای این شرکت این است که مشابه پارس پک می‌توانید هنگام خرید هاست منابع را به صورت اختصاصی تعریف کنید. این منابع شامل انتخاب فضای میزبانی، پهنای باند، انتخاب دیتابیس، نسخه php هاست و… هستند. شاید در هنگام خرید اشتباها فکر کنید که انتخاب منابع کم باشد، اما اینطور نیست و بعد از تهیه هاست تا هر میزان که نیاز داشتید می‌توانید منابع خود را ارتقا دهید.

مزایا و معایب هاست رادکام

  • ارائه هاست با فضا و پهنای باند بالا
  • قیمت گذاری بالای سرویس
  • عدم ارائه کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین
  • پشتیبانی عالی
  • سرویس‌های با کیفیت

فراسو

فراسو نیز یکی دیگر از شرکت‌های خوب برای خرید هاست است که به دلیل انعطاف پذیری بالا در ارائه سرویس‌های متنوع می‌توانید از آن استفاده کنید. این شرکت در حال حاضر اقدام به ارائه سرویس‌هایی همچون هاست وردپرس، هاست پربازدید، هاست لینوکس خارجی و سازمانی، هاست دانلود، سرور اختصاصی همراه با سخت افزار و خدمات دیگر نظیر گواهینامه امنیتی SSL را در خود دارد.

یکی از کارهایی که این شرکت کرده است این است که به صورت روزانه کدهای تخفیفی برای خرید انواع هاست در نظر گرفته است که اگر به دنبال خرید هاست ارزان باشید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

سرویس‌های ارائه شده در این شرکت عموما دارای فضای مناسب هستند اما از نظر پهنای باند کم لطفی شده و از میزان بالایی برخوردار نیست که در صورت استفاده از هاست وردپرس یا هاست معمولی بخاطر پهنای باند پایین مجبور به خرید سرویس حرفه‌ای خواهید بود. اما در حالت کلی برای استفاده عادی مناسب هستند.

مزایا و معایب هاست فراسو

  • ارائه سرویس‌های متنوع و انعطاف پذیری بالا
  • ارائه فضای مناسب
  • قیمت گذاری مناسب
  • دسترسی بیشتر به امکانات هاست
  • پهنای باند پایین
  • عدم ارائه SSL رایگان در سرویس‌های پایین

هاست ایران

هاست ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه خدمات میزبانی وب است که تمرکز خود را روی ارائه هاست با سرور ایران دارد. این سایت میزبانی سایت‌های پربازدید را بر عهده دارد که از جمله آنها می‌توان به سرویس وبلاگ‌دهی پارسی بلاگ، میهن بلاگ و سایت نیاز روز اشاره کرد. این شرکت تنها هاست ایران را ارائه می‌دهد و به همین علت مناسب کسانی که نیاز به هاست خارجی دارند نیست.

خدمات میزبانی این شرکت شامل هاست ایران، سرور اختصاصی ایران، هاست دانلود، گواهی SSL، هاست بک آپ گیری و سامانه پیام کوتاه است که در کنار خدمات دیگر همچون طراحی سایت ارائه می‌شود.

مزایا و معایب هاست ایران

  • ارائه هاست ایران مناسب سایت‌های پربازدید
  • پشتیبانی مناسب
  • عدم ارائه هاست خارجی
  • قیمت گذاری بالای سرویس‌ها
  • محدودیت در پهنای باند و فضای هاست

نتیجه گیری نهایی
بررسی انجام شده در این مقاله در مورد بهترین هاست ایرانی و مقایسه بهترین شرکت های میزبان ایرانی براساس تجربه شخصی و بررسی های ارسال شده توسط دوستان است که می توانید استفاده کنید. به همین دلیل ، من توصیه می کنم اگر قصد خرید از هر یک از شرکت های فوق را دارید ، نگاه دقیق تری بیندازید تا به انتخاب صحیح بهترین هاست در ایران برسید.

علاوه بر این ، اگر می خواهید از خدمات شرکت های مستقر استفاده کنید ، اول از همه ، با بخش فروش این شرکت ها مکاتبه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. این مقاله فقط یک بررسی شخصی از بهترین شرکت های میزبان در ایران است.

منبع:
ویرگول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا